Op deze site vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zullen proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

 Vraag: Hoe gaat het bestellen van artikelen in zijn werk?
 A: U klikt op de knop plaats in winkelmandje. Hierna kunt u kiezen tussen afrekenen en verder winkelen. Als u kiest voor afrekenen komt u op een pagina waar u ziet hoeveel het artikel kost en hoeveel verzendkosten zijn die u dient te betalen. Daarna worden uw gegevens gevraagd en kunt u eventuele opmerkingen kwijt. Uw bestelling wordt pas verzonden als u op de knop definitief bestellen klikt.

 

Vraag: Ik kan niet bestellen. Wat moet ik nu doen?

 A. Geef uw order via het bestelformulier  door. Wij maken de bestelling dan voor u in orde.

 

 Vraag: Ik wil mijn bestelling betalen maar het geld is terug gestort met de mededeling dat naam en rekeningnummer niet overeen komen
 A: Heeft u het bedrag overgemaakt op ING NL84INGB0004902828 ten name van Saroparts te broek op langedijk?
 
 
 Vraag: Ik wil mijn bestelling betalen maar het rekeningnummer wordt niet geaccepteerd !
 A: Het is bekend dat bij een aantal banken het rekeningnummer aangevuld moet worden met een 'P', het rekeningnummer wordt dan P4902828.  
 
 Vraag: Ik wil mijn bestelling betalen maar kan de gegevens niet vinden!
 A: U kunt de betaling overmaken op ING rekening NL84INGB0004902828 tnv saroparts in broek op langedijk. verdere gegevens vindt u onder het kopje contact.

 

Vraag: De betaling met Ideal is gelukt. Er staat echter een ander rekeningnummer!
 A: De Ideal betalingen gaan via een centraal nummer van de bank. U ziet hier dus niet ons rekening nummer staan maar het tussen rekeningnummer van de bank. Als omschrijving staat er ING Bank inzake saroparts. 
 
Vraag: Op welke manieren kan ik betalen?
 A: U kunt het bedrag vooraf overboeken. Wij versturen de artikelen als de betaling binnen is. U kunt de artikelen ook onder rembours laten verzenden. U betaald dan aan de bezorger. U kunt de artikelen ook afhalen. U betaald dan op het moment van afhalen contant. (tenzij anders overeen gekomen)
 
 
 Vraag: Ik bestel vanuit het Buitenland hoe zit het met de BTW?
 A: Als bedrijf beschikt u over een BTW nummer. Dit kunt u invoeren tijdens de bestelling. U komt dan automatisch in aanmerking voor de BTW vrijstelling als uw nummer gecontroleerd is.
 
 
 Vraag: Hoe weet ik hoeveel verzendkosten ik moet betalen en verschilt dit per artikel?
 A: Onder het kopje verzendkosten kunt u zien hoeveel verzendkosten wij berekenen. Als u een artikel in het winkelwagentje plaatst en u klikt op afrekenen kunt u zien hoeveel de verzendkosten voor uw specifieke bestelling bedragen en op welke wijze u de artikelen kunt laten bezorgen.
 
 
 Vraag: Waarom betaal ik zoveel verzendkosten voor een artikel wat door de brievenbus past.
 A: Wij versturen alle artikelen als pakket. Dit is omdat het pakket dan te traceren is. We kunnen dus altijd uitzoeken waar een pakket gebleven is op het moment dat het niet aankomt. Als we een artikel als brief versturen is dit niet mogelijk. Zowel voor u als voor ons is het prettig een pakket te kunnen traceren op het moment dat er iets is.
 
 
 Vraag: Ik heb iets besteld en direct betaald, we zijn nu een paar dagen verder en ik heb nog niets binnen?
 A: de oorzaken kunnen zijn: 
 Uw betaling is nog niet bijgeschreven.
 De overschrijving is mislukt waardoor u het bedrag weer retour gestort heeft gekregen.
 U heeft wel betaald maar geen bestel bevestiging van ons gekregen. in dit geval kunnen we de bestelling niet verwerken omdat we geen gegevens van u hebben. neem zo snel mogelijk contact met ons op.
 
 
 Vraag: Ik heb een bestelling gedaan maar geen bestel bevestiging gekregen
 A: U krijgt altijd automatisch een bestel bevestiging als u via de site besteld heeft en op definitief bestellen heeft geklikt. Indien u deze niet heeft gehad kunt u het beste even contact met ons op nemen. Misschien klopte het door u opgegeven e-mail adres niet. Het zou ook kunnen dat uw bestelling niet bij ons binnen gekomen is.
 
 
 Vraag: kan ik de artikelen ook afhalen of apart laten leggen?
 A: Als u in het menu op verkooppunten klikt kunt u zien wat de mogelijkheden hiervoor zijn. U kunt het artikel bestellen via de site en bij de verzendmethode kiezen voor afhalen. Tevens kunt u aangeven waar u het wilt komen afhalen. Als u iets wilt reserveren kunt u dit ook via de mail aan ons laten weten. Wij zorgen ervoor dat het gevraagde artikel op de gewenste dag voor u klaar ligt. U of iemand van uw keuze kan dit dan af komen halen. Op die manier komt u nooit voor niets.
 
 
 Vraag: Het type nummer van mijn stofzuiger staat niet vermeld maar de zakken lijken er wel op?
 A: Het is helaas onmogelijk om alle type nummers apart te vermelden. We hebben geprobeerd om zo volledig mogelijk te zijn maar het kan best dat er af en toe een nummer vergeten is of dat er t/m staat. Als er t/m staat is deze zak geschikt voor uw stofzuiger als het typenummer er tussen valt. Komt u er niet uit of weet u het niet zeker neemt u dan even contact met ons op via ons vragenformulier stofzuigerzakken
 
 
 Vraag: Hoe weet ik of het stofzuigeronderdeel wat ik wil bestellen op mijn stofzuiger past?
 A: De getoonde onderdelen die u te zien krijgt als u het merk van de stofzuiger kiest passen in principe op uw stofzuiger. wij vragen in het bestelproces om het merk van de stofzuiger. Bij twijfel over de door u geplaatste bestelling zullen wij u om de maat van het stofzuigeronderdeel vragen.
 U kunt ook zelf de maat van het stofzuigeronderdeel op meten en deze bij de bestelling aan ons doorgeven in het veld opmerkingen!
 
 
 Vraag: zijn de stoffen zakken nu echt beter dan de papieren stofzuigerzakken?
 A: Met name voor mensen met allergieën zijn stoffen zakken een voordeel. Er wordt namelijk minder fijn stof weer uitgeblazen waardoor de lucht schoner blijft. klik hier voor meer informatie over filter plus zakken. In een stoffen zak kan net zoveel stof als in een papieren stofzuigerzak en ook de stoffen zak moet u gewoon weggooien als hij vol is. Wel is het zo dat de stoffen zakken minder snel stuk gaan. Dit is dan met name van toepassing als u iets scherps opzuigt. 
 
 
 Vraag: zijn de stofzuigerzakken die jullie verkopen dubbelwandig?
 A: wij verkopen alleen maar dubbelwandige zakken. Hierdoor is de kans op scheuren minimaal. De nieuwste miele stofzuigerzakken zijn zelfs van drie lagen papier gemaakt
 
 
 Vraag: Hebben jullie nog meer artikelen van Quigg behalve die voor de stofzuiger ?
 A: Nee wij verkopen van het merk Quigg alleen de artikelen die met de stofzuiger te maken hebben.
 
 
 Vraag: Waar vind ik het type nummer van mijn stofzuiger ?
 A: klik hier voor de uitleg